Class Central is learner-supported. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission.

Google Cloud

Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud בעברית

Google Cloud and Google via Coursera

Overview

בארגונים מסורתיים רבים משתמשים במערכות ובאפליקציות מדורות קודמים, וקשה לבצע באמצעותן התאמה לעומס ופעולות מהירות הדרושות כדי לעמוד בציפיות מודרניות של לקוחות. מנהיגים עסקיים וקובעי מדיניות IT צריכים כל הזמן לבחור בין תחזוקה של מערכות מדורות קודמים לבין השקעה במוצרים ובשירותים חדשים. בקורס הזה נבחן את האתגרים הנובעים משימוש בתשתית IT מיושנת ואיך בעלי עסקים יכולים לבצע מודרניזציה של תשתיות בעזרת טכנולוגיית ענן. .הקורס מתחיל בהבנה מעמיקה של אפשרויות המחשוב השונות הזמינות בענן ופירוט היתרונות של כל אחת מהאפשרויות .(ממשק תכנות יישומים) API לאחר מכן נבחן את האפשרויות למודרניזציה של האפליקציות ושל ממשקי :שיכולים לשפר את תהליך פיתוח המערכות וניהולן בעסקים שונים, כמו Google Cloud בקורס מתוארים גם מגוון פתרונות של - Compute Engine - App Engine - Apigee

Syllabus

  • מבוא לקורס
    • ברוכים הבאים למודרניזציה של תשתיות ואפליקציות באמצעות Google Cloud! במודול הזה תעברו על ההנחיות, תלמדו מה התוכן של הקורס ואיך מתחילים.
  • Module 1: Modernizing IT Infrastructure with Google Cloud
    • במודול הזה נפרט מה המשמעות של מודרניזציה של תשתיות IT ומדוע זה חשוב. לאחר מכן נסקור את אפשרויות המחשוב השונות הזמינות, ולאחר מכן נעבור לארכיטקטורה פרטית, היברידית ומרובת-עננים. הקורס מסתיים בסקירה כללית של התשתית הגלובלית של Google Cloud.
  • Module 2: Modernizing Applications with Google Cloud
    • במודול הזה נבחן איך עסקים יכולים לבצע מודרניזציה ליישומים הקיימים שלהם ולפתח יישומים חדשים בענן. המודול מתמקד בחמש תבניות שינוי שכיחות לעסקים שרוצים לבצע מודרניזיציה ליישומים שלהם. לאחר מכן, נסקור את האתגרים העיקריים בפיתוח אפליקציות שעסקים צריכים להתמודד איתם, ונפרט שני פתרונות של Google Cloud לאותם אתגרים. Google Kubernetes Engine ו-App Engine.
  • Module 3: The Value of APIs
    • במודול הזה נסביר איך ממשקי API משמשים ככלי לשילוב דיגיטלי וגם לטרנספורמציה דיגיטלית. נתחיל בהגדרה של מערכות מדורות קודמים ובמכשולים הספציפיים לדרישות של העידן הדיגיטלי. לאחר מכן נגדיר ממשקי API ונסביר איך הם יכולים לבצע מודרניזציה במערכות מדורות קודמים וליצור ערך מוסף חדש לעסק. המודול מסתיים בתיאור של מערכת Apigee, כלי לניהול API, וגם של מקרים לשימוש לקוחות.
  • סיכום
    • המודול הזה מספק סיכום של הנקודות העיקריות שפורטו בכל מודול ושלבים להעמקת הלימוד.

Taught by

Google Cloud Training

Reviews

Start your review of Infrastructure and Application Modernization with Google Cloud בעברית

Never Stop Learning.

Get personalized course recommendations, track subjects and courses with reminders, and more.

Someone learning on their laptop while sitting on the floor.