Class Central is learner-supported. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission.

Google Cloud

Digital Transformation with Google Cloud - בעברית

Google Cloud and Google via Coursera

Overview

?מהי טכנולוגיית ענן ומהו מדע הנתונים? וחשוב יותר, איך הם יכולים לעזור לכם, לצוות שלכם ולעסק שלכם .קורס המבוא הזה בנושא טרנספורמציה דיגיטלית מתאים למי שרוצה ללמוד על טכנולוגיית הענן כדי להתמקצע ולהצטיין בעבודתו וכדי לעזור בפיתוח העתיד של העסק .בקורס יוגדרו מונחי יסוד כגון הענן, נתונים וטרנספורמציה דיגיטלית. בנוסף, נבחן דוגמאות של חברות מרחבי העולם המשתמשות בטכנולוגיית הענן כדי לבצע טרנספורמציה בעסק. הקורס כולל סקירה של סוגי ההזדמנויות שיש לחברות ושל האתגרים הנפוצים שחברות מתמודדות איתם במהלך טרנספורמציה דיגיטלית .הקורס גם מדגים איך עמודי התווך של פתרונות גוגל קלאוד יכולים לעזור בתהליך חשוב לומר: טרנספורמציה דיגיטלית לא קשורה רק לשימוש בטכנולוגיות חדשות. כדי הטרנספורמציה תהיה מלאה, ארגונים צריכים גם ליישם חדשנות ולפתח דפוס חשיבה שמקדם חדשנות בכל התחומים והצוותים. השיטות המומלצות המתוארות בקורס יעזרו לכם להשיג את המטרה הזו.

Syllabus

  • מבוא
    • ברוכים הבאים לקורס 'מבוא לטרנספורמציה דיגיטלית באמצעות Google Cloud'! במודול הזה, תכירו את המנחה ותראו מה התוכן של הקורס ואיך מתחילים.
  • מודול 1: מה הסיבות לכך שטכנולוגיית הענן מחוללת מהפכה בעסקים
    • במודול זה מוצגת טכנולוגיית הענן כשינוי פרדיגמה ומוסבר כיצד היא משנה באופן בלתי הפיך את אופן העבודה של עסקים בכל העולם. מוסברים המרכיבים היסודיים של טכנולוגיית הענן – כוח מחשוב ונתונים – והאופן שבו ניתן להשתמש בהם להפקת ערך חדש לעסקים.
  • מודול 2: טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות Google Cloud
    • עסקים שונים עשויים להימצא בשלבים שונים בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. ב-Google Cloud, זיהינו הזדמנויות ואתגרים נפוצים שהופכים את השימוש בטכנולוגיית הענן להכרחי. בדומה, Google Cloud מספק פתרונות המסווגים בהתאם לאתגרים ולהזדמנויות האלה. כל הנושאים הללו מוסברים במודול הזה.
  • מודול 3: הרחבת אופקי החדשנות
    • המעבר לענן לא קשור רק לטרנספורמציה טכנולוגית – הוא מחייב גם לשנות את שיטת העבודה שלנו. המודול הזה מתחיל מסקירה כללית של ששת התחומים העיקריים של טרנספורמציה ארגונית. בהמשך, אנחנו מרחיבים על השישי מביניהם: חדשנות. ספציפית, המודול בוחן איך ניתן ליצור חדשנות ולהתאים אותה בצורה אורגנית לתרבות העבודה ושיטות העבודה בעסק. אנחנו עוברים על העקרונות העיקריים, תוך התבססות על דוגמאות של הטמעות ש-Google ביצעה בהצלחה ועל תרחישים מהעולם האמיתי שאותם תוכלו להחיל בתפעול היומיומי של העסק.
  • מודול 4: סיכום
    • המודול הזה מסכם את הנקודות העיקריות מכל המודולים ומפרט את השלבים הבאים להעמקת הלמידה.

Taught by

Google Cloud Training

Reviews

Start your review of Digital Transformation with Google Cloud - בעברית

Never Stop Learning.

Get personalized course recommendations, track subjects and courses with reminders, and more.

Someone learning on their laptop while sitting on the floor.