Class Central is learner-supported. When you buy through links on our site, we may earn an affiliate commission.

Google Cloud

Understanding Google Cloud Operations and Security בעברית

Google Cloud and Google via Coursera

Overview

.הקורס בוחן ניהול עלויות, אבטחה ותפעול בענן .מספק שירותי ענן IT ראשית, מוסבר איך עסקים יכולים לרכוש שירותי .לאחר הרכישה, העסק יכול לבחור אם לשמר חלק מהתשתית המקורית או לא לשמר אותה בכלל .(defense-in-depth את אבטחת ההגנה לעומק ) שנית, הקורס מתאר איך האחריות על אבטחת נתונים מתחלקת בין ספק שירותי הענן לעסק, וסוקר .Google Cloud-ראוי לציין כי אבטחה זו מובנית ב .ומנהלי העסק צריכים לשנות את החשיבה על ניהול משאבים בענן IT לבסוף, הקורס מתייחס לכך שצוותי .קיימים כלי ניטור היכולים לסייע להם לשמור על שליטה ונראות בסביבת הענן שלהם Google Cloud -ב

Syllabus

  • מבוא
    • ברוכים הבאים לקורס 'הבנת האבטחה והתפעול של Google Cloud'! במודול הזה תפגשו את המדריך/ה, תלמדו על תוכן הקורס ויוסבר לכם איך להתחיל.
  • מודול 1: בקרה פיננסית בענן
    • ארגונים שמאמצים טכנולוגיית ענן יצטרכו, באופן בלתי נמנע, לשנות מהבסיס חלק מהפעילויות העסקיות שלהם, והפעילות הראשונה מביניהן היא הבקרה הפיננסית. במודול הזה, מוסברים האתגרים הבסיסיים שעומדים בפני ארגונים במהלך ניהול עלויות בענן, ומוצע פתרון המורכב משלושה היבטים: אנשים, תהליכים וטכנולוגיה. בנוסף, מוסברת תפיסת העלות הכוללת של הבעלות במהלך השימוש בשירותי ענן, ואז מוצגים עקרונות הבסיס של Google Cloud בנושא ניהול עלויות. המודול מסתיים בתיאור חלק מהשיטות המומלצות לניהול יעיל של עלויות בענן.
  • מודול 2: אבטחה בענן
    • המודול עוסק בתחום השני שעסקים חייבים לשנות כדי לעבוד ביעילות בענן: אבטחה. המודול בוחן מודל אבטחה חדש של עדיפות לענן (cloud-first), ומסביר את ההבדלים בינו לבין המודלים המסורתיים המקומיים של אבטחת IT. המודול מתחיל בהסבר של כמה מונחים בסיסיים שקשורים לאבטחה בענן. לאחר מכן, נשקלים האתגרים המובילים כיום בנושא אבטחת סייבר, והאיומים הגדולים ביותר על פרטיות ואבטחה של נתונים. בהמשך, נעשה שימוש במודל האחריות המשותפת כדי להמחיש את האופן שבו ארגונים יכולים לשמור על אבטחה ותאימות של נתונים באופן שוטף. לבסוף, נבחן האופן שבו Google Cloud מסייע לארגונים לשלוט בגישה לנתונים ולמשאבים ולנהל אותה באמצעות Cloud Identity.
  • Module 3: מודול 3: מעקב אחר השירותים והפעולות של צוותי IT בענ
    • השינוי התפעולי השלישי שארגונים חייבים לבצע בענן הוא הערכה מחדש של הדרך שבה הם מנטרים את שירותי ה-IT שלהם. המודול הזה מתחיל בבחינת האתגרים בנושא תפעול IT, ובאופן ספציפי, בשאלות מהו המבנה המסורתי של צוותי IT, ולמה המבנה הזה מונע מארגונים לעדכן שירותים וחוויות לקוח חדשות בזריזות. לאחר מכן, מוגדרים המונחים DevOps ו-Site Reliability Engineering, ומוסבר איך נעשה בהם שימוש כמסגרת לשינויים תפעוליים ב-IT. לבסוף, מוצגים הכלים לניטור משאבים ב-Google Cloud, ומוסבר איך הם מסייעים לארגונים לשמור על שליטה וניראות בסביבת הענן שלהם.
  • סיכום
    • המודול הזה מספק סיכום של הנקודות העיקריות בכל המודולים ואת הפעולות שתוכלו לנקוט להמשך הלמידה.

Taught by

Google Cloud Training

Reviews

Start your review of Understanding Google Cloud Operations and Security בעברית

Never Stop Learning.

Get personalized course recommendations, track subjects and courses with reminders, and more.

Someone learning on their laptop while sitting on the floor.